Jul 30, 2011

UNIKL CITY CAMPUS



Pada 17/7/2011 adalah hari aku bergelar Mahasiswa UNIKL, agak terkejut jugak bi la sekali lagi bergelar Mahasiswa. Hehehe…… Pada mula, aku tidak terfikir untuk smabung belajar semula kerana niat di hati ingin berkerja dan bantu keluarga.
Salah satu sebab kenapa aku sambung belajar adalah seperti berikut:----> (macam ayat sekolah pulak …. hehe).
  1. Ayah aku ingin melihat anaknya masuk Universiti.
  2. Work as Marketing Executive is SUCK. Because of salary
Itu sahaja… heheh..
Ini cerita tentang orientation pulak.



First day…
Semanggat berkobar-berkobar di dada, berkobar-kobar (lagu Vince)….



First day sudah demam….demam maybe disebabkan kena hujan semasa amik anak buah aku di sekolah dia dan aku pergi kutuk kuil ***** kt Batu Arang.

Study in Bachelor Business and Administration (Management and Entrepreneurships).

Aku BENCI orientation, salah satu sebabnya kita di pergunakan macam budak kecik.terpekek sana, Kehulur ke hilir, come la… aku dah cukup tua ntuk di orentation. Majority AGE yang amik couse Bachelor Business and Administration (Management and Entrepreneurships) around 1990.

Kepada sahabat yang ingin masuk ke UNIKL, ANDA DI LARANG SAMA SEKALI UNTUK PERGI ORIENTASI. Sebabnya orang yang orentasikan anda TIADA PENGALAMAN DALAM HANDLE STUDENT and THE MANAGEMENT OF ORENTASI IS SO BAD. Sebab kalau anda sakit, anda di minta beli ubat sendiri. Not FAIR. Because of we don’t know at that time we sick. Betul kan apa yang aku katakana…

1 comment:

  1. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete

Berbica lah dengan tulisan, kerna dengan tulisan kita bebas berkata-kata

Three Series dot One

Assalamulaikum, Dear pal, mike or what people call your name, Content for today, High Value Definition A  high - value man  is some...