Nov 8, 2011

Bulu Tetek.. auwwwwwww!

As'salamualaikum pembuka bicara, saya beri salam pada semua....

HaHaHa...

(bulu yang dalam gambar nie)

Tajuk hari nie agak kelakar and ditambah cikit kelucahan...

Tajuk: Bulu Tetek...
di IHLAM kan oleh Pakcik saya seorang Kaki Pancing~

Bulu Tetek.....Kenapa keluar tajauk ini? Ha, nie yang aku nak cerita...

Digunakan untuk mendapat hasil tangkapan ikan bagi kaki-kaki Pancing yang taksub dengan Ilmu2 ntah ape2 nie...

Bulu ini juga berkaitan dengan Ilmu perubatan Alternative aka BOMOH or jampi Serepah...

Digunakan sebagai teman or guna2 bagi kaki pancing...

Caranya mudah sahaja, untuk memendapatkan bulu tetek ini, adalah bulu yang tumbuh di sekitar payudara wanita sahaja..

Nenek aku cakap "BULU SESAT"...

Bulu ini juga glomour, di kalangan kaki-kaki pancing, ada yang sanggup menawarkan harga yang begitu lumayan semata-mata nakkan bulu tetek nie.

#cerita betul...

#aku tak meraban

3 comments:

  1. ah! tak susah kalau cam ni, pondan ramai. mintak ah selai dua lai

    ReplyDelete
  2. bulu SESAT ??xOXo.
    AHAHA .
    btw , nice idea :)

    ReplyDelete
  3. xnk la intak kt pondan.. nt xjd.. hahha

    ReplyDelete

Berbica lah dengan tulisan, kerna dengan tulisan kita bebas berkata-kata

Three Series dot One

Assalamulaikum, Dear pal, mike or what people call your name, Content for today, High Value Definition A  high - value man  is some...