Jan 16, 2011

Besday Party la..!!


14/1/2011
Hari nie terlakar lah sebuah sejarah hari keputraan seorang Insan yang berketurunan darah raja MELAWAR.. hari keputraan beliau yang ke 22 tahun..

xDilupa jugak kpd org yg tersayang iaitu Nur HIdayah Bte Md Shabudin

Hari nie, besday same je.. di sambut gn kawan2 budak umah 121 tmn sri iskandar iaitu, FAD,LEE, Fami n SHA si katik gurl.. jgn marah…hahha,,, gmbr ada nk tgk?? Video p nada gk…

Besday kali nie agak kehampaan kerana, besday xdismbut seperti yg di rancang thun lps.. SAYA MAHUKAN KEK BSR.. tp xdpt.. maybe xdak rezeki kot.. pape pn aku bersyukor di lahirkn di dunia yang penuh pancaroba..

Besday kali nie dapat hadia.. iaitu KAPAL TERBANG ygt di hadiakan dr IBU tercinta, KAPAL TERBANG juga di hadiahkn oelh DIRI SENDIRI..(jahhahahaha), emm.. ALmari sangkut dr barangan COSWAY juga dr ibu tercinta, ada lagi.. HENSET second hand juga dari ibu tercinta… emm.. adiah terakhir dr INSAN yg tercinta iatu kad BESAR.. TQ sayang..(hehheh)

e)..

My Birthday Boy

No comments:

Post a Comment

Berbica lah dengan tulisan, kerna dengan tulisan kita bebas berkata-kata

Three Series dot One

Assalamulaikum, Dear pal, mike or what people call your name, Content for today, High Value Definition A  high - value man  is some...