Feb 14, 2014

Hari-Hari ku

Assalamualaikum,

Minggu nie agak kesibukan dan dapat interview daripada 2 company. Interview yang pertama adalah dari Pihak Loreal HQ.. Sebagai jawatan Customer Services Exec juga dan interview yang kedua sebagai Sales & Marketing Exec dari Company Liqua Health.


Dan sejam selepas interview pertama, pihak dari Loreal call, mereka suruh lapor diri pada 17/2/2014. Tapi selain daripada memegang jawatan Customer Services Exec, aku juga merangkap assistant project bagi satu project besar yang Loreal buat. Iaitu, how to save cost of delivery Loreal product to Client. Aku macam terdiam, sebab ini Big project, walaupun aku hanya kerja sebagai contract kat situ, tapi comfrm Pihak Loreal High expectation on me. project tu diberi masa selama 6bulan, dan dalam masa tiga bulan pertama, mereka mahu lihat presentation daripada aku. Sebenarnya berat hati juga, tapi aku akan cuba yang terbaik untuk menunjukkan yang aku boleh.


Dan esok aku ada test in Safety Passport Oil and Gas kat Niosh, dan harap berjaya dan dapat safety passport itu. Lepas itu nak cuba company oil and gas.

Dan, Aku harap aku mampu mencipta sejarah.

Mulanya disini by FREEDOM

Wasalam

No comments:

Post a Comment

Berbica lah dengan tulisan, kerna dengan tulisan kita bebas berkata-kata

Three Series dot One

Assalamulaikum, Dear pal, mike or what people call your name, Content for today, High Value Definition A  high - value man  is some...