Jun 24, 2017

Middle of the year 2017.



Assalamualaikum para pembaca yang dihormati,

Tahun seling berganti,
 Kehidupan masih begini,
Mencari redha Ilahi,
Itu sudah pasti…



Rasanya ini tahun yang agak  mencabar bagi diary kehidupan aku. Setelah banyak perit, suka dan duka yang aku hadapi sepanjang menjadi seorang insan.



Allamdulillah tahun yang lepas menjadi titik pengajaran dalam kehidupan aku, banyak salah silap dan banyak juga diberi peluang untuk bernafas di bumi Nya ini.



Setiap hari merupakan hari yang baru bagi aku, dan juga azam yang baru. Setelah diperhatikan hampir 2 tahun tidak active di blog.

Dalam bidang kerjajaya pula, aku lagi sebulan nak habis probation Hehehe..
Nekad aku, dapat je permanent, ingin melamar seorang gadis dan berkahwin dengan dia lalu mebina empire yang di gelar Empire Keluarga.

Insyallah....







No comments:

Post a Comment

Berbica lah dengan tulisan, kerna dengan tulisan kita bebas berkata-kata

Three Series dot One

Assalamulaikum, Dear pal, mike or what people call your name, Content for today, High Value Definition A  high - value man  is some...