Jun 7, 2019

Yellow Man



Assalamualaikum, masih belum terlambat untuk mengucapkan SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI bagi semua umah ISLAM diserata pelusok dunia.

How do I start? I just wondering about myself, stuck in river maybe… Lost something that can be replace.. I guess ..

Ku berikan pengharapan
Dan
harap kau gengam perngharapan dan tusuk kedalam hati…

Feel empty like Tin without ingredients… (ayat kauuuu, hahahah)

Tahun ini begitu banyak cabaran dan dugaan aku tempuhi… dalam era 30an nie duri ranjau onak duri… hampir mati rasa jiwa ini.
Mungkin haba berlebihan akan merosakkan enjin begitu la aku rasa…

Mungkihkan ayat2 cinta bakal menrosakkan jiwa ataupun mungkin kesepian mencengkam jiwa….

Heart get hurt, but surely it will heal dalam tempoh yang lama…

Berkatakan tentang cinta? Sudah ku cuba berulangkali akhirnya diri sendiri terjerat oleh kata yang diungkapkan melalui bibir yang palsu… yup, bagi aku cinta itu adalah dusta yang diungkapkan melalui bibir lalu pergi kehati… dan akhirnya mati… deep wei ..

Song
Micheal Learn to Rock (that why)
Tenggelamnya kapal verwijeck (Watak Zainuddin)
Jamal (seniman menangis)
Robbien William (Feel, Better Man)
Ini antara sad song when I feel empty.. kosong bagaikan sesuatu yang tiada isinya. Bukan sebab confess to someone . Perasaan ini hadir bila aku sendiri rasa I’M NOT GOOD ENOUGH for someone that we call as LOVE ( Girl).
Setelah diamati cerita HERO2 dikaca TV, semua hero bersendirian tanpa CINTA, BENARAN weii..

Ya, kali ini mungkin entah keberapa kali terkandas, ibarat kapal terbang tersasar jauh dari landasan asalnya…

Yup, kehidupan penuh roga2 yang bisa dipenuhi dengan beberapa kegembiran,kesedihan dan juga kekecewaan. Barulah berseri nama itu KEHIDUPAN…

Soalan bertalu2, aku hanya mampu bersenyum walaupun dasar hati sungguh pedih sekali. Oh, btw I not feeling well, this year kerap berdarah, mulut dan sesuatu yang aku tidak akan beritahu kepada orang. Yelah, kalau bagitahu pun, Their will blame you (I ). Makan tak jaga, tidur tak cukup.. all keep playing in my mind.. it hard to say, yelah orang tak akan paham kan..?
Itu yang mereka tahu, perlu memahami diri sendiri dengan sindiran yang mencengkam jiwa dan sanubari.. tapi tidak belajar untuk memahami orang lain.

Ada beberapa tempat yang aku rasa boleh isi kekosaongan jiwa , first ofcos lah berbalik kepada Maha Pencipta, Highway dan Running.. sebab apa? Time nie kau just focus on yourself not others people.. SOLITUDE might be.
Mungkin itu yang MM rasa dahulu, give everting but not worth… Sekarang aku rasa apa yang MM rasa, ianya bukan sebab karma atau apa.. ini adalah sebab putaran kehidupan yang agak kejammmmm.. (nada MARAH)

*Remarks
aku punya blog, kau terasa apahal? bukan tuju kat kau

No comments:

Post a Comment

Berbica lah dengan tulisan, kerna dengan tulisan kita bebas berkata-kata

Three Series dot One

Assalamulaikum, Dear pal, mike or what people call your name, Content for today, High Value Definition A  high - value man  is some...